Pages

Serunding Kuala Lumpur

Dimana anda boleh dapatkan serunding di area kuala lumpur? 

Saya nak share 3 tempat femes yang pelanggan selalu dapatkan serunding di kl:
1) Jalan Tunku Abdul Rahman
2) Chowkit
3) Pasaraya

Anda boleh dapatkan serunding disana dengan pelbagai harga,family saya sendiri dulu pun selalu beli serunding disana,namun...tak semua yang berminat untuk bersesak-sesak di tengah bandar kl hanya kerana mahu beli serunding,lagipun perlu mencari parking & berjalan jauh untuk kesana.

Berminat tak jika serunding terus dihantar ke hadapan rumah anda tanpa perlu bersesak-sesak lagi?

Kedai serunding membawakan serunding basah-basah berempah istimewa dari brand terkenal Royal Floss Serunding.


Kami menyajikan 3jenis serunding pilihan ramai,serunding daging,serunding ayam,serunding ikan..kenapa anda perlu pilih serunding kami?

1) SERUNDING YANG FRESH: Panas-panas dari kawah,kami tak simpan stok lama,serunding kami sentiasa direstok setiap minggu,memberikan kualiti rasa kepada pelanggan.



2) PACKAGING MUDAH DIBAWA: Pek yang mudah dibawa masa travel atau berjalan-berjalan,simpan dalam handbag atau sumbat dalam beg,jangan risau packaging kami tahan lasak & kedap udara.



3) HARGA TETAP SAMA:  Kami mengekalkan harga yang sama dengan harga pasaran,tiada tambahan bayaran untuk penghantaran,kecuali caj poslaju untuk mereka di luar kuala lumpur.



4) PENGHANTARAN PERCUMA: Servis penghantaran serunding PERCUMA untuk pelanggan disekitar Ampang & KL (City Centre).Penghantaran pantas pada hari yang sama.






Cara order:

Call : 013-660 1802  (En.Naim)


-Penghantaran / COD PECUMA sekitar Ampang & KL.
-Poslaju seluruh Malaysia,Singapura,Brunei (Lagi berat,lagi murah)




~Kedai Serunding Online~

No comments:

Post a Comment